Rozlišujeme obsah stránek

Dnes si řekneme něco málo o tom, jak vlastně vypadá obsah stránky. Rozlišíme si jednotlivé sloupce, jednotlivé lišty a také si rozlišíme, co se vlastně na stránce (tedy to co vidíme na obrazovce) vyskytuje nejčastěji.
slovo sem

Základní obsah

Základním obsahem můžeme nazvat veškerý obsah, který tam ta stránka má, je to neměnný obsah a je tam stále. To znamená, všechno ostatní se mění v závislosti na náhodě, ale tohle jedno zůstává stále stejné. Jedná se většinou o vlastní články internetové stránky. Dále se jedná o jednoduché menu, které je umístěno buď napravo, nebo nalevo a z tohoto menu si můžete kliknutím levým tlačítkem vybírat jednotlivé sekce, které byste chtěli otevřít nebo prozkoumat. Dále je tam určitě maličká lišta s ikonou lupy – hledat na stránce. Tato lišta nedělá úplně to samé jako lišta nahoře nebo lišta vyhledávače (google), ale hledá výrazy přímo na dané jedné stránce. No a pak je tam úplně na spod disclaimer a nějaké info o tom, kdo hostuje stránku na jakém serveru, případně kdo je majitel.
sociální media marketing

Boční strany

Tady se vyskytuje se 100 % pravděpodobností nějaká reklama. Proto na boční sloupce, které právě naopak vyzývají na kliknutí či vstoupení, neklikáme, už jen ze zásady proto, protože se přeci nechcete nechat ovládat reklamou a protože jste samostatné bytosti, které nepotřebují, aby jim někdo někde něco podsouval. A taky proto, že lidi, co klikají na takové reklamy, jsou většinou staří bezmocní lidé – jste staří a bezmocní lidé, kteří klikají na reklamy? Ne? To je dobře. Neklikat!
blog a peníze

Horní a spodní strany

Kromě názvu stránky a nějaké úvodní fotky nebo nějaké úvodní stránky je tu také naše stará dobrá reklama. Pokud opět graficky to do dané stránky nezapadá a je tam výzva na to, abyste na to kliknuli či něco udělali – neklikáme. Pokud se necháte vyšprťouchlatovat, tak je to potom vaše vina, že vám začnou chodit tisíce reklamních sdělení.

Rozlišujeme obsah stránek
Ohodnoťte příspěvek